Osobní rozvoj

31.08.2013 00:00

 

Už jste se někdy zastavili a přemýšleli nad tím, čeho byste chtěli v životě dosáhnout?

Měli jste někdy pocit, že nic co děláte Vás neuspokojuje? Že jste snad zbyteční? Že Vás život nebaví?

Výhoda je, že můžeme každý den začít znova. Zažít jinak. Udělat změnu. Nečekat na zítra, ale dnes, teď. Teď v tuto chvíli, totiž měníme naše životy a osudy.

 

Mé články Vás mohou přimět vyzkoušet něco zcela nového, něco co Vám může vrátit elán a chuť do života.

Vycházím ze svých zkušeností, ze svého příběhu  a z osobního rozvoje kterým jsem si prošla.

Prožila jsem Transformaci, přímo  NEURORESTART  a zjistila, že život se mi neděje jen tak. Realita se Vám promítá do života na základě Vašich myšlenek.

Vždy jsem chtěla mít hodně peněz, bohužel realita byla jiná. Ptala jsem se sama sebe co dělám jinak, než ti, kteří je mají? Jednoho dne se ke mě dostala vstupenka na  seminář peníze  . Zde jsem pochopila, že peníze k Vám přijdou podle toho jakou k nim chováte energii a jaké programy v mozku o nich máte.

Bylo to zajímavé zjištění co všechno o penězích za život slyšíte a jaký to má vliv jestli k Vám přijdou nebo ne.

Stačí si to vyzkoušet :-)

Na těchto stránkách máte spousty zajímavých osobních zkušeností, jak ohledně zdravípráce, osobního rozvoje, tak odkazy na články a semináře. Tak nahlédněte, přeji příjemné čtení :-)