Jak blogovat a vybudovat navštěvovaný web

08.02.2014 09:55

 

Dlouho přemýšlím nad tím, jak si  vytvořit zajímavé stránky na webu, které budou lidé číst a vybudovat navštěvovaný web. Není náhoda, že to co vysíláte se Vám násobeno vrací zpět. Dokonce jsem dnes měla velmi živý sen, že mám takovou moc a na cokoli pomyslím ihned dostanu, ať už je to pozitivní nebo negativní. Dávám si na to velký pozor, protože čím dál více zjišťuji, že mi to tak opravdu funguje. Ráno se vzbudím a na svém e-mailu mám přesně takový návod Jak blogovat  a vybudovat navštěvovaný web :-)

 Ihned se pouštím do akce, protože můj život a má budoucnost se odehrává právě tady a TEĎ v tuto chvíli a bez AKCE se nikdy nikam neposuneme. Takže krásný den milý čtenáři, já jdu s chutí studovat a co vy? 

V ebooku se dozvíte se, jak:

  • zvolit správnou platformu pro blog
  • založit blog
  • psát články, aby zaujaly čtenáře
  • natáčet a upravovat videa
  • pořádat webináře
  • budovat návštěvnost webu
  • se propagovat na sociálních sítích
  • vyhodnotit statistiky návštěvnosti
  • vytvořit vlastní komunitu
  • budovat databázi kontaktů
  • se prosadit na internetu

 

Zatím články studuji, jakmile budu mít dočteno, napíšu své reference, je toho opravdu hodně a koukám mám se co učit. Uvidíme jak mi to pomůže :-)