FENG SHUI - vyzkoušejte 3 jednoduché kroky

18.02.2014 10:50

Slyšeli jste už o Feng shui?

 

Bylo to asi před rokem. Byla jsem sama v posteli a nechtělo se mi dívat na televizi. Tak brouzdám po netu a čtu FENG SHUI FUNGUJE - vyzkoušejte 3 jednoduché kroky a uvidíte sami. Píše se tam, jak přitáhnout do svého života to co chceme, na základě toho, jak máme uspořádaný svůj byt.

Velice mně to zaujalo a jelikož jsem žena, která by nejlépě měla všechno hned, tak jsem začala upravovat a překopávat věci ve svém bytě ihned. Partner byl naštěstí v práci na noční. Bylo už kolem cca 22 hodiny a dcerka spala, tak jsem na to měla alespoň klid. Zrcadlo naproti dveří jsem pověsila jinam. Věci, které bránili u vchodových dveří jsem schovala, obrazy které visely v obýváků jsem také dala pryč. Partner byl z toho ráno poněkud zděšený co se tu stalo. Jakmile jsem mu to vysvětlila - že jsem četla FENG SHUI AKADEMY - nezdálo se, že by byl klidnější :-)

 

Dále jsem se začala zasvětcovat do tajů tohoto přitahování. Dokonce můžete díky tomu hubnout zdravě. Téda co se dá dneska všechno ovládat myslí :-) Už jste to zkoušeli?

 

Pokud Vás to opravdu zajímá můžete si poslechnout zákon přitažlivosti , který Vám může pomoci si do života přitáhnout to co si přejete - stojí to za to uvědomit si kde děláme chybu a co můžeme změnit pouze svým myšlením....hodně štěstí, já už na tom pracuji :-)

Bohužel zatím neumím ovládnout sen, možná se časem zaměřím i na Lucidní snění. Měla jsem sen, že mám na rtu velký opar. Ráno se vzbudím a on byl opravdu tam. Chápete to????