A JE TO TADY - FUNKČNÍ PENĚZOVOD!!!

17.03.2014 22:05

 

Puma - AdKash alias síťování 21 století

 

Možná jste zaregistrovali zvýšený zájem o AdKash firmy wor(l)d global network po spuštění programu MAT s podporou Jiřího Vokáče Čmolíka.

Je tu další boom po NEURORESTARTU , který otevírá dveře obyčejným lidem, jako jsem já nebo vy, vydělat peníze. Velice to se mnou rezonuje a má to na hodně lidí stejný dopad, který nastartoval registrace do AdKash v naší republice.

Dle dostupných informací, je v ČR registrováno jen několik tisíc uživatelů a SIM karet má u nás přes 13 milionů uživatelů. Podle výroční zprávy ČTÚ z roku 2012 to bylo 13,5 milionu aktivních SIM karet. Což je víc SIM karet, než je počet obyvatel. A čísla stoupají velice rychle.

 

Síťování 3.0

 

Je tu velký potenciál pro budování sítě 21 století bez toho, že by bylo třeba někomu něco prodávat!

A to je to, na co hodně lidí čekalo ! Jirka nám udává směr a spolu s vybranými lídry chce podpořit a ukázat tak přímou cestu k otevřenému PENĚZOVODU. plynulý, penízeJedná se o trvalý přísun a finanční svobodu pro nejrychlejší.  Samozřejmě někteří lidé jsou podezřívaví a ve všem vidí " háček ". Proto mnozí přemýšlí, zda-li se jedná o podvod a jiní zase rychle využívají šance, která se naskýtá možná párkrát za život.

Já jsem již využila této příležitosti a ráda se nechám vést těmi uspěšnými. Jak se říká: " Život patří těm, kteří se neposerou! "

Pokud jsem v " proudu " tak se mi penízky vždy vrátí a ještě znásobeny. 

 

  Získávejte peníze za příjem hovorů a sms

 

 

Velice dobré počtení a informace o MLM je např zde.  First Class.

 

 

Studie a diamantová pozice

 

Jsem zaregistrovaná přímo pod Jirku Vokáč Čmolíka a  zrovna jsem se dověděla, že jsem vybraná do jeho STUDIE.  To znamená, že budu mít tu nejlepší péči a budu motivována k nejlepším výkonům, aby měl Jirka ve své studii co nejlepší a nejrychlejší výsledky. Chce udělat z 500 ti vyvolených minimálně 10 lidí, co budou na pozizi diamant za krátký čas. Takže já od registrace za 2 dny mám pod sebou 205 lidí. A to jsem nic neudělala! Takže tady není čas na dlouhé povídání, kdo má zájem být mezi vyvolenými a zůčastnit se této STUDIE link je zde . Vyhrávají ti, kdo jsou ve správné době na správném místě. A já cítím, že to je tady.

Každému, kdo  má zájem se přidat, mimo jiné nabízím své dlouholeté zkušenosti s MLM 2.0, budu předávat info, které mám přímo od Jiřího - takzvané podpultovky.

 

Podívej se na tohle video.

Prezentace (webináře) probíhají vždy v úterý a ve čtvrtek od 20:00 na této adrese jumarp.videowebmeet.com.

 

Registrace do AdKash

Pokud se rozhodneš jít do toho se mnou, zaregistruj se na stránce zde  World .

 

 

Těším se na naší spolupráci. V případě dotazů mne kontaktujte ZDE .